Tarne ja tagastamine
Tarne
Tooteid müüakse ja tarnitakse Euroopa piires.
Tarneteenust osutav firma on Itella Smartpost, Omniva ja DPD.
Toode saadetakse peale makse laekumist kliendi poolt valitud tarneviisile vastavalt kas pakiautomaati, kulleriga koju või kokkuleppel müüjaga tuleb kaubale ise järele.
Ostetud tooted saadetakse üldjuhul pakiautomaati, suuremad tooted (mis ei mahu pakiautomaati, nt. mööbel) tuuakse kulleriga.
Tellimustööde puhul on tellimustöö kirjelduses välja toodud tellimuse valmistamise aeg ja tarneaeg.
Kauba saatmiskulud kannab ostja, sellele vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 15-23. kalendripäeva jooksul.
Erandlikel juhtudel võib kauba tarne võtta mõne toote puhul aega kuni 60 päeva.
Tagastamine
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul vastavalt tarbijakaitseseadusele.
14-päevane tagastamisõigus ei kehti muu hulgas: kauba puhul, mis on valmistatud Sinu isiklikke vajadusi arvestades (nt Sinu mõõtude järgi); kauba puhul, mis on kiiresti riknev või vananev; perioodiliselt ilmuvate trükiste puhul (nt ajakirjad); audio- ja videosalvestustele ning arvutitarkvarale, juhul kui tarbija on ümbrise avanud; suletud pakendiga asjadele, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, kui pärast kohaletoimetamist on pakend avatud ( nt kosmeetika, pesu ja bikiinid); meelelahutus- ja reisiteenustele.
Ostjal on õigus pärast toodete eest tasumist, kuid enne toodete kohaletoimetamist oma tellimus tühistada, saates Ravenna e-poe elektronposti aadressile customercare@ravenna.ee vastavasisulise teate koos tellimuse numbriga ning oma arvelduskonto numbriga.
Tellimuse tühistamisel punktis 5.1 sätestatud juhul või müügilepingust taganemise korral punktides 5.2 ja 5.3. sätestatud juhul tagastatakse raha kauba eest, samale arvelduskontole, millelt tasuti kauba eest, 14 päeva jooksul alates tagastatud kauba kättesaamisest Müüja poolt. Müüja tagastab Ostjale kauba kättetoimetamise tasu summas, mis vastab Müüja poolt pakutavale kõige odavamale kättetoimetamise viisile;
Kõikidele Ravenna e-poest ostetud toodetele kehtib tagastusõigus 14 päeva vastavalt tarbijakaitseseadusele. Ostjal on VÕS § 56 lg 1 alusel õigus tagastada või välja vahetada kaup muu samas hinnas toote vastu põhjust avaldamata 14 päeva jooksul alates kauba üleandmisest. Selleks peab Ostja tegema Müüjale vastavasisulise avalduse (avalduses märkida Ostja nimi, ostukuupäev, arvelduskonto number ning tellimuse nr.) e-maili teel customercare@ravenna.ee ning tagastama seejärel Ravenna e-poele tellitud kauba hiljemalt 14 päeva jooksul taganemisavalduse esitamisest arvates.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile customercare@ravenna.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud või kahjustatud. Taganemisõiguse kasutamiseks ja tagastamise korral hüvitise saamiseks tuleb tootepakend avada ettevaatlikult seda kahjustamata olles originaalpakendis. Kaubaga tutvumiseks võib kasutada seda viisil, mis on vajalik asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Tagastatav toode peab olema komplektne (sisaldama kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid – infovoldikud, lahtised osad jne). Kui toode on ostetud kampaania korras, kus kaubale on lisatud veel mõni toode, tuleb Ostjal tagastada kogu komplekt (ehk siis kõik tooted).
Kauba tagastamise postikulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode) või kui ei saavutata Müüjaga teistsugust kokkulepet.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Tagastada tuleb toode:
Kellele: Ravenna OÜ,
Tagastuspunkt: Kokkuleppel Müüjaga.
Telefon: +372 5622 9065
Tagastamisel, palun saata email : info@ravenna.ee või helistada Ravenna kontaktnumbrile.